Kreativnost pri pouku zgodovine

Dijakinje in dijaki 3. aG so se s predstavitvijo izbirnih tem pri pouku zgodovine izjemno potrudili in nam pričarali pravi umetniško-izobraževalni nastop.
Dijaki so se že v začetku šolskega leta razdelili v štiri skupine in vsaka skupina je imela za nalogo iz izbirnih tem v učbeniku zgodovine oblikovati nov, interaktiven učbenik. Aktivnost smo kasneje nadgradili v kreativen nastop s predstavitvijo teme, ki so jo “naštudirali”.
Skozi zgodbo pustolovcev sveta smo tako spoznali Stičišča kultur v 19. in na začetku 20. stoletja, preko dramske uprizoritve smo spoznali Vsakdanje življenje v 19. in na začetku 20. stoletja ter ga tudi okusili, skozi pouk v 19. stoletju pa smo odkrivali Razvoj družbe na Slovenskem v dolgem 19. stoletju, za nalogo pa smo morali zapeti pesem o dolgem 19. stoletju. Četrta skupina, ki je imela temo Blišč in beda industrijskega razvoja, pa se je odločila za predstavitev s klasičnim predavanjem.
Iskrene čestitke dijakom za izvirne ideje petja, slikanja, risanja, nastopanja, igre, pečenja piškotov, oblikovanja power pointa, kostumsko zasnovo in naučeno vsebino, ki so jo na tako zanimiv in zabaven način podelili s sošolci!